Presentación

Boas! Se estas aquí é porque probablemente che interese o mundo dos drons, porque me coñezas ou sinxelamente porque teñas curiosidade. Chámome Duarte, son estudante de Enxeñaría e son un novo afeccionado ao mundo do FPV Freestyle.

O meu interese polos drons quizais veña derivado pola miña gran paixón pola aviación desde pequeno, atopando neste mundiño unha maneira sinxela de achegarme a ela dun xeito fácil. Neste blog pretendo crear un curruncho no que expoñer os meus coñecementos adquiridos sobre o tema, sempre desde a perspectiva dun novato coma min, por se poden ser de utilidade a alguén que tamén estea comezando no hobby. Xa podo advertir de antemán que son coñecementos básicos, pero manteño as ganas de aprender máis cada día, asi que se hai algo que desexes contarme ou corrixir, non dubides en contactar conmigo!

Ademais tratarei tamén outros temas do meu interese que puideran resultar útiles, sobre todo relacionados coa electrónica. Quero facer desta páxina un lugar de expresión de todas esas “frikadas” que a min tanto me gustan, e que espero que a ti tamén!

Sen máis dilacións, sede benvidos a Anduriña FPV!

Deixar un comentario

Design a site like this with WordPress.com
Primeiros pasos